خدمات نظافت منزل

By اسفند 10, 1398فروردین 11ام, 1400نظافت منزل, وبلاگ

با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر بنمایید.

حل مشکلات پکیج دیواری

خدمات نظافت منزل

امروزه با افزايش زمانی كه افراد بيرون از خانه سپری می‌کنند به نسبت گذشته فرصت كمتری براي نظافت‌های كلی يا جزئی خانه خود دارند. از طرف ديگر كارها با سرعت تخصصی می‌شوند و بسياری از افراد ترجيح می‌دهند در مورد خدمات نظافت منزل خود نيز كارها را به متخصص بسپارند؛ اما چگونه بايد بهترين متخصصين در شهر خود را پيدا كنيد؟ چطور می‌توان به تجربه و كيفيت كار اين افراد اطمينان كرد؟ و درنهایت قیمت‌گذاری برای کارهای مختلف چگونه خواهد بود؟

خدمات نظافت  منزل يكی از خدماتی است كه می‌توانيد در اپليكشن كارا سفارش دهيد. اپليكشن كارا را نصب كنيد و در بخش خدمات نظافت، خدمت موردنظر خود را مشخص كنيد. نيروهای كارا در زمانی كه شما بخواهيد در محل حضور پيدا می‌کنند و با بهترين كيفيت و سرعت کارها را انجام می‌دهند. شما می‌توانيد با دادن اطلاعات درباره‌ی متراژ منزل و خدمات نظافتی درخواستی و ساعت‌های مدنظرتان از هزینه‌ی محاسبه‌شده برای نظافت خانه آگاه شوید. باوجود نظارت كارا بر نیروهای فرستاده‌شده و هم‌چنین خدمات پشتيبانی ارائه‌شده، می‌توانيد بابت امنيت خانواده و اموال خود آسوده‌خاطر باشيد و به نيروهايی كه وارد منزل شما می‌شوند اعتماد داشته باشيد.
خدمات تميز كردن در كارا به دو صورت انجام شود: نظافت ساعتی و نظافت مشاعات

 

نظافت ساعتي

شست‌وشوی مبل در منزل

هر مبلی با توجه به جنس بدنه و پارچه‌های استفاده‌شده در آن شست‌وشوی خاصي را می‌طلبد. استفاده مواد شوينده متفاوت ممكن است به مبلمان شما آسيب بزند يا زيبايی آن‌ها را از بين ببرد. لكه بری مبل نيز از ديگر خدماتی است كه می‌توانيد دريافت كنيد. با دستگاه و تجهيزات پيشرفته و شوینده‌های مخصوص انواع مبل و حتی کوسن، تشک خوشخواب و صندلی نیز تمیز می‌شوند.

شست‌وشوی فرش در منزل

ممكن است به خاطر كمبود وقت يا دشواری جمع‌کردن فرش‌ها و وسايلی كه احتمالاً روي آن‌ها قرار دارد و سپردن آن به قالیشویی‌ها ترجيح دهيد فرش‌های شما، در خانه تميز شوند. می‌توانيد اين خدمت را در خانه خود دريافت كنيد و بر مراحل انجام آن نيز نظارت داشته باشيد. فرش‌های شما به بهترين شيوه و باقیمت مناسب تميز و لكه بري خواهند شد.

تعمير مبل در منزل

تعمیر مبل و تعویض روکش مبل یک راه ساده و کم‌هزینه برای نو کردن مبلمان قدیمی و تغییر دکوراسیون داخلی است. می‌توان با تغییر در طرح و رنگ روکش، مبلمان قدیمی را تعمیر کرد. هزینه تعمیر مبل و تعویض روکش مبل در مقایسه باقیمت خرید یک دست مبلمان جدید، بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است. پس اگر مبلمان شما سالم هستند اما نياز به تعميرات كوچك دارند، اين خدمات براي شما بسيار مناسب خواهند بود.

تعمير فرش در منزل

فرش‌ها جزو وسايل ارزشمند خانه هستند كه مراقبت از سلامت آن‌ها يكي از مهم‌ترین عوامل ماندگاری آن‌ها خواهد بود. ترميم و رفوگری فرش يک فعاليت کاملاً تخصصی است و به دانش و مهارت خاصی نياز دارد. ممكن است فرش‌ها به دليل استفاده بیش‌ازحد و در معرض نور مستقیم قرار گرفتن، سوختگی‌هایی ناشی از سیگار و قلیان، پاره شدن و بیدزدگی دچار آسیب شوند. با سفارش اين خدمت می‌توانيد فرش‌هاي خود را در منزل ترميم كنيد.

شست‌وشوی استخر

سطوح و کاشی‌های موجود در استخر به دلیل مرطوب بودن دائمی، محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری‌ها و قارچ‌ها است. آب موجود در استخر نیز بعد از مدتی ایجاد رسوب و جلبک می‌کند. پاشیدن آب و خشک شدن آن باعث ایجاد لکه‌های سفید در این سطوح می‌شود که زیبایی‌های بصری را از بين می‌برد و علاوه بر آن سلامتي كساني كه از استخر استفاده می‌کنند نيز به خطر می‌اندازد. متخصصين كارا، استخرها را با استفاده از روش‌های متفاوت كه متناسب ابعاد و مصالح و ميزان آلودگی استخر شما باشند، تميز خواهند كرد.

 

مطالعه بیشتر درباره خانه تکانی :خانه تکانی آشپزخانه

شست‌وشوی جكوزی

جت‌های جكوزی كه قابلیت ماساژ دادن عضلات بدن و نهایتاً آرام شدن اعصاب بدن را دارند، می‌توانند محل جمع شدن باکتری‌های مختلف سطح بدن و لایه‌های چربی موجود در مواد شوینده شوند و تجمع آن‌ها تأثیر زیادی در راندمان جکوزی خواهد داشت. تميز كردن اين جت‌ها و ساير بخش‌های جكوزي سبب كارايي و ماندگاري بهتر جكوزي خواهد شد. براي نظافت اين بخش‌ها بهتر است خودتان وارد عمل نشويد و از نيروی متخصص براي نظافت آن‌ها استفاده كنيد.

شست‌وشوی پرده

پرده‌ها نقش مهمی در طراحی دکوراسیون دارند؛ اما همیشه شست‌وشو و نظافت آن‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی است. اگر پرده‌های منزل شما از جنس ترمه، کشمیر یا ابریشم هستند، در شست‌وشوی این پرده‌ها بايد به نکات بسیار زیادی باید توجه شود. اگر خودتان اقدام به شستن پرده‌ها كنيد ممکن است هنگام شست‌وشو قاب پرده و تزئینات خراب ‌شده یا دوخت آن باز شود. در كارا شستشوی پرده خانگی به‌صورت تضمینی انجام می‌شود.

خانه‌تکانی

ممكن است ترجيح بدهيد كار خانه‌تکانی را به نیروهای متخصص كارا واگذار كنيد تا نظافت کلیه‌ی بخش‌های خانه را به عهده بگيرند. در اين صورت می‌توانيد تمام بخش‌های خانه ازجمله آشپزخانه، اتاق پذيرايي، شستن مبل‌ها، پرده‌ها، فرش‌ها و … را به نيروهاي كارا بسپاريد

نظافت مشاعات

شست‌وشوی فضاي داخلی

نظافت راه‌پله و پارکینگ از بخش‌هایی است كه ساكنين خانه‌ها و آپارتمان‌ها حتماً بايد به آن توجه كنند؛ زیرا هنگام ورود به ساختمان در ابتدا با آن‌ها مواجه می‌شوید. از طرف ديگر چون اين فضاها عمومی محسوب می‌شوند، افراد به‌صورت جداگانه نمی‌توانند به نظافت آن بپردازند. آسانسور، در ورودي پاركينگ، كليد و پریزهای پاگردها، نرده‌های پله‌ها نيز بخش‌هایي از ساختمان است كه نياز به نظافت دارد. بهترين كار براي تميز كردن اين بخش‌ها از ساختمان، استفاده از نيروهاي نظافتچی متخصص و آموزش‌دیده است.

شست‌وشوی پنجره و نمای ساختمان

تميز كردن و شستن نمای ساختمان و بخش بيرونی پنجره‌ها باعث می‌شود نماي ساختمان زيبا و نوتر به نظر برسد. علاوه بر آن تميزي شیشه‌های ساختمان جلوه‌ی زيبايی به فضای داخلي خانه می‌بخشد و باعث جلوگيري از ورود آلودگی‌ها و گردوغبار به داخل خانه می‌شود. با توجه به موقعيت جغرافيايی، ميزان آلودگي و مصالح به كار برده شده در نماي ساختمان، از روش‌ها و مواد شوینده‌ی مناسب براي شست‌وشوي نماي ساختمان استفاده می‌شود.

درصورت نیاز به خدمات تعمیر یا تعویض اختصاصی پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

در صورت مواجه شدن با هر یک از این ارور ها بهتر است انجام هرگونه تعمیر یا تعویض توسط سرویسکار و تعمیر کار مجاز و متخصص صورت بگیرد دستکاری بی مورد پکیج بوتان، ممکن است خسارات مالی فراوانی به همراه داشته باشد. تعمیر و بررسی پکیج های ایران رادیاتور و بوتان وظیفه متخصصین زبده  کاراجابز است.

 

دانلود اپلیکیشن کارا همین الان تماس بگیرید

 

 

مقاله های پربازدید سایت کارا :

5 گیاه آپارتمانی مقاوم

| وبلاگ | No Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

متداول ترین روش‌های تکثیر سانسوریا

| وبلاگ | 3 Comments
فواید سانسوریا گیاه سانسوریا یکی از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی محسوب می‌شود که به مراقبت زیادی نیاز ندارد. به همین دلیل  یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون داخلی منزل و یا…

کاشت سبزه عید ، تزیین و مدل سبزه عید 1403

| وبلاگ | No Comments
از گذشته‌های دور کاشت سبزه عید در بین ایرانیان مرسوم بوده است. سفره هفت سین از میراث گران‌بهای اجداد ما است، یکی از سین‌های هفت سین سبزه می‌باشد که نماد…

علت فاصله افتادن بین پارکت چیست؟!

| وبلاگ | 19 Comments
اگر شما هم برای پوشاندن کف منزل خود از پارکت استفاده می‌کنید، ممکن است بعد از چند سال مشاهده کنید که پارکت‌ها پف کرده و بالا آمده‌اند. علت فاصله افتادن…