با توجه به شروع کار معرفی اپلیکیشن کارا مهارت توسط همکاران ما در سطح شهر بزرگ تهران خبر خوبی برای کسانی که مهارت و تخصص دارند و خواهانند تا در به کار گیری آن فعالیت داشته باشند و به جای درآمد از شغل های کاذب و غیر مرتبط تخصص و مهارت خود درآمد زایی کنند .
متخصصین میتوانند از طریق وب سایت کاراجابز اقدام به ثبت نام نمایند و بعد از تکمیل مدارک ، کار خود را رسما شروع کنند . کاراجابز واسطه ایست هوشمند .
کاراجابز با هدف انجام تسهیل خدمات توسط افراد مستعد در شور شروع به معرفی گسترده در سراسر تهران نموده است .

هدف از معرفی این اپلیکیشن ایجاد فرصت های شغلی و استفاده از تخصص و مهارت افراد در تمام مشاغل است .

اپلیکیشن کاراجابز واسطه ایست هوشمند برای رساندن کسانی که مهارت و تجربه ای دارند به آنان که به این مهارت و تجربه نیاز دارند . مهارت ها و تجربه این افراد می تواند گره گشای بسیاری از افراد جامعه در محل سکونت و کسب کار خود باشند . اتصال این دو قطب بدون واسطه و بر پایه سامانه هوشمند الکتریکی استوار است که قدرت انتخاب را به کاربران و مشتریان بر اساس دسترسی به امتیازات کاربران و در برخی موارد نظرات افرادی که قبل از آن از ایشان خدمتی دریافت کرده اند و همچنین محل و سوابق مشتری می دهد .
اپلیکیشن کارامهارت به فکر درآمد شماست
سه دسته از افراد با کاراجابز کار می کنند .
دسته اول افرادی هستند که از این امکان برای شغل اصلی خود استفاده می کنند .
دوم افرادی که نیمه وقت و به عنوان شغل دوم یا شغل مکمل کار می کنند .
سوم هم کسانی هستند که بازنشسته اند و یا درحال درس خواندن هستند و گاهی حوصله و نیاز هست کار دارند.
هر سه دسته برای ما بسیار مهم هستند .
خیلی از ما که کارامهارت را به عنوان شغل اصلی و یا کار دوم و مکمل در نظر می گیرند امکان خرید یا اجاره مغازه یا تأسیس شرکت را نداریم تا از طریق آن بتوانیم برای خود از مشتریان کسب اعتبار نمائیم تا مراجعه کنندگان به ما اطمینان کرده و کار خود را به ما بسپارند. اما ما به تجمیع نظرات مشتریان که به صورت آزادانه در اپلیکیشن ثبت می کنند می توانند برای همراهان متعهد و منظم ایجاد اعتبار کنند و مراجعه کنندگان با توجه به امتیاز و نظرات مشتریان قدیمی است که می توانند به راحتی به افرادی که نمی شناسند ولی نظر دیگران در موردشان قابل مشاهده است اعتماد کرده و کار خود را به آنها بسپارند .

متخصصین میتوانند از طریق اپلیکیشن یا وب سایت در حوزه ی تخصص خود خدمات و مشاغل را انتخاب کنند و از این طریق خدمات رسانی را شروع کنند
از این رو با گزینش متخصصان ماهر ، منصف و مطمعن به بهترین شکل به مشتریان خدمات رسانی نماییم .
بنابراین کاراجابز فرصتی مناسب را برای متخصصین و مشتریان به وجود آورده تا در بستری امن و مطمعن با یکدیگر رابطه داشته باشند .
اپلیکیشن خدماتی کاراجابز بیش از 100 نوع خدمت را در مجموعه جمع آوری کرده تا با سرویس های هوشمندانه و حرفه ای خدمات رسانی کنند .