چگونه در اسباب کشی یخچال را بسته بندی کنیم؟

By آبان 22, 1402وبلاگ

اگر قصداسباب کشی دارید باید روش حمل صحیح هر یک از بسته‌ها و لوازم را بدانید. یخچال یکی از لوازمی است که به علت حجیم بودن حمل و بسته‌بندی آن حساسیت بیشتری دارد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی برای جابجایی یخچال که قبل از اسباب کشی باید بدانید بپردازیم. یخچال یکی از لوازم گران قیمت است که در صورت آسیب دیدن هزینه بالایی را به شما تحمیل می‌کند. پس پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به شرکت های باربری و افراد متخصص و مجرب بسپارید.

تخلیه یخچال

یخچال ها معمولا محل نگهداری مواد غذایی ما هستند. و تقریبا تا آخرین روز اسباب کشی به آن نیاز خواهیم داشت. اما برای جابجایی یخچال بدون هیچ مشکلی، نیاز است که حتما آن را به صورت کامل تخلیه کنید تا یخچال بتواند برای جابجایی آماده شود. برای این کار می توانید مواد غذایی به اندازه نیاز خودتان را در خانه نگهداری کنید. و بقیه مواد را در یخچال آشنایان یا همسایه ها بگذارید تا مشکلی برایشان ایجاد نشود. حواستان باشد که هرگز یخچال را با مواد غذایی داخل آن جابجا نکنید. چون ممکن است خراب شوند. و بوی بدی در یخچال ایجاد شود.

 

عدم وجود برفک

اگر می خواهید یخچال شما به خدمات تعمیر یخچال نیاز پیدا نکند و مشکلی برایش ایجاد نشود، قبل از جابجایی حواستان باشد که برفک و یا یخ در آن وجود نداشته باشد. چون در صورتی برفک یا یخ در یخچال باشد، ممکن است در زمان جابجایی آب شود. و به موتور و قسمت های دیگر یخچال نفوذ کند و باعث سوختن یخچال شود.

 

خاموش کردن یخچال برای جابجایی

بعد از تخلیه کردن کامل یخچال از مواد غذایی و برفک و یخ، نیاز است که حدودا یک و نیم روز قبل از اسباب کشی، یخچال خودتان را از برق بکشید و خاموش کنید تا بتواند استراحت کند و برای جابجایی آماده شود. هرگز در آخرین لحظه یخچال را خاموش نکنید. چون این موضوع می تواند به یخچال آسیب برساند و جابجایی آن را سخت کند. و ممکن است بعد از جابجایی هم به تعمیر یخچال نیاز پیدا کنید.

 

روشن کردن یخچال بعد از جابجایی

زمانی که جابجایی را انجام دادید، به دلیل تکان خوردن زیاد یخچال بهتر است همان لحظه آن را روشن نکنید. حداقل 3، 4 ساعت صبر کنید تا یخچال کمی استراحت کند و سپس آن را به برق بزنید و روشنش کنید تا وسایل خودتان را در آن قرار دهید.

 

محکم کردن کشوها

در یخچال کشوها و بخش هایی وجود دارد که در هنگام جابجایی، ممکن است آن ها آسیب ببینند. و یا به خود یخچال آسیب برسانند. قبل از شروع جابجایی یخچال، توصیه می کنیم حتما بخش هایی که قابلیت جابجا شدن دارند را با استفاده از چسب پهن، کاملا محکم کنید تا از جای خودشان تکان نخورند و به یخچال آسیبی نزنند. اگر هم قفسه های شیشه ای در یخچال وجود دارند که احتمال می دهید از جای خودشان در بیایند و آسیب ببینند، توصیه می کنیم آنها را به صورت جداگانه جابجا کنید. و در یخچال قرار ندهید تا مشکلی برای آنها و یخچال ایجاد نشود.

 

محکم کردن کابل در پشت یخچال

کابل یخچال یکی از بخش های مهمی است که اگر آویزان بماند، ممکن است قطع شود. و نیاز به تعمیر یخچال داشته باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از جابجا کردن یخچال، حتما کابل را در پشت یخچال جمع کرده و با چسب پهن، آن را کاملا محکم کنید تا در زمان جابجایی آویزان نماند و آسیبی به آن وارد نشود.

 

محکم کردن درب یخچال

درب یخچال هم قسمتی است که متحرک است و ممکن است در حین جابجایی باز شود. به همین خاطر نیاز است که حتما قبل از جابجایی، درب یخچال را با استفاده از چسب پهن کاملا محکم کنید که تکان نخورد. چون باز شدن درب یخچال در حین جابجایی ممکن است بسیار خطرساز باشد. و هم به جابجا کنندگان و هم به خود یخچال آسیب وارد کند.

 

پیچیدن یخچال با فوم ضربه گیر

اگر تا به اینجا مراحل مختلف را انجام داده باشید، احتمالا یخچال شما تا حد زیادی از ایمنی لازم برای جابجایی برخوردار است. حالا زمان آن است که دور یخچال را با استفاده از فوم ضربه گیر بپیچید تا از آسیب دیدن آن در هنگام ضربه های احتمالی، جلوگیری کنید.

 

استفاده از کارتن مناسب یخچال

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای محافظت بیشتر از یخچال خودتان استفاده کنید، استفاده از کارتن مناسب یخچال است. شما می توانید کارتن های مخصوص اسباب کشی برای یخچال خودتان تهیه کنید که یخچال را در آن قرار دهید. و در حین جابجایی، مشکلی برای یخچال ایجاد نشود. وجود کارتن می تواند باعث شود ضربه های یخچال آسیبی به آن وارد نکنند. و نتوانند آن را خراب کنند.

 

استفاده از چرخ حمل بار

برای جابجایی راحت تر یخچال خودتان، به جای اینکه آن را هنگام قرار دادن در ماشین، روی زمین بکشید و به این طرف و آن طرف ببرید. می توانید از چرخ حمل بار استفاده کنید تا جابه جایی آن بسیار راحت تر باشد. و آسیبی هم به کف یخچال وارد نشود.

 

قرار دادن یخچال در ماشین

اگر یخچال خودتان را با وانت جابجا می کنید، توصیه می کنیم که درب یخچال را به سمت نرده ها قرار ندهید. چون در صورتی که یخچال کمی خم شود یا تکان شدید بخورد و روی نرده ها بیفتد، درب آن خراب شده و آسیب می بیند. اما اگر پشت یخچال به نرده ها باشد، آسیب کمتری به آن وارد خواهد شد.

 

خدمات اسباب کشی و باربری کاراجابز شامل چه مواردی است؟

 

بی شک نقل مکان به محل جدید یکی از پر استرس‌ترین کارهای زندگی همه ماست. بسته بندی تک تک وسایل همزمان با آماده کردن ناهار، پیدا کردن یک وسیله خاص بین کارتن‌ها صبح روز بعد از اسباب کشی، هماهنگی با بنگاه، انتقال پول، نظافت منزل جدید، همه و همه باعث می‌شوند تا شرایط پیچیده‌تر شوند. با رزرو متخصص‌های اسباب کشی و باربری کاراجابز، می‌توانید شاهد جمع آوری، بسته بندی، انتقال و حتی باز شدن تمامی وسایل خود در مقصد باشید و با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 10 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…