بسته بندی اصولی مواد غذایی در اسباب کشی

By آبان 23, 1402وبلاگ

اگر برای اسباب کشی برنامه‌ریزی درستی نداشته باشید و راهکارهای کاربردی آن را ندانید، بدون شک اسباب کشی بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود. یکی از راهکارها و ترفندهای مهم، نحوه بسته بندی مواد غذایی در اسباب کشی است. برای جمع کردن سایر وسایل، کافی است چندین جعبه مثل کارتن محکم مقوایی یا جعبه مخصوص اسباب کشی تهیه کنید و همه چیز را در آن‌ها جمع کنید. اما در آشپزخانه برای بسته بندی هرنوع وسیله‌ای، به تکنیک خاصی نیاز است. زیرا با یک سری مواد فاسدشدنی و خوراکی‌هایی سروکار دارید که باید در فضای سرد یخچال نگهداری شوند. با رعایت نکات بسته بندی مواد غذايی در اسباب کشی، می‌توانید همه مواد غذایی را به‌راحتی برای اسباب کشی آماده کنید.

بسته بندی مواد غذایی فریز شده

بسیاری از کالاهای یخ زده مشمول محدودیت‌های حمل و نقل هستند. و به شما توصیه نمی‌شود که آنها را جابجا کنید، حتی زمانی که در مسافت‌های کوتاه حرکت می‌کنید. اگر می­خواهید مواد غذایی منجمد را جابه‌جا کنید، آن‌ها را در خنک‌کننده‌ها بسته‌بندی و منتقل کنید. غذاهای  منجمد را در روزنامه بپیچید و آن ها را در ظروف یا کیسه­‌های قابل بسته­‌بندی قرار دهید تا از نشت آب جلوگیری شود. گوشت‌­ها را در پایین دستگاه خنک­‌کننده قرار دهید و سپس سایر اقلام یخ‌­زده را روی آن ها قرار دهید. توجه داشته باشید که فضای بازی وجود نداشته باشد زیرا که فضای باز سبب یخ‌­زدایی سریع می­‌شود.

 

بسته بندی مواد غذایی کنسرو شده

بسته بندی کنسروها کار راحت و بدون زحمتی به نظر می‌رسد چراکه این مواد در ظرف آلومینیومی خود از فساد و آلودگی در امان اند. و امکان ریختن آنها نیز وجود ندارد. کنسروهای پخته شده را بهتر است میل کنید و یا در یخچال سیار قرار دهید.کنسروهای پخته نشده را به راحتی درون کارتون و یا جعبه بچینید. و از از فکر آسیب دیدن مواد آسوده باشید.

 

بسته بندی مواد غذایی خشک

از نوار چسب برای بستن تمام جعبه های باز غذاهای خشک یا پودر شده مانند برنج، ماکارونی، آرد، شکر، غلات و غیره استفاده کنید. سپس آن جعبه ها و بسته‌های باز را در کیسه های پلاستیکی قابل مهر و موم مجدد قرار دهید. و سپس آنها را به جعبه های مقوایی منتقل کنید.

 

بسته بندی مواد غذایی در ظروف شیشه‌ای

به‌هنگام بسته بندی مواد غذایی در اسباب کشی باید ظرف شیشه‌ای را با احتیاط بیشتری بسته بندی کنید. تمام ظروف شیشه‌ای ( بطری‌های کوچک، بطری‌های بزرگ، شیشه‌ها و غیره) را ابتدا با چند ورقه کاغذ بسته‌بندی بپیچید. و با چسب به‌گونه‌ای مهروموم کنید تا به هیچ عنوان باز نشوند. سپس در جعبه‌های مقوایی کوچک از پیش روکش‌شده قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که هیچ جابه‌جایی در داخل جعبه رخ نمی‌دهد. اگر این اتفاق افتاد، تکه‌هایی از روزنامه مچاله شده را وارد کنید تا فضای خالی داخل کارتن پر شود.

خدمات اسباب کشی و باربری کاراجابز شامل چه مواردی است؟

 

بی شک نقل مکان به محل جدید یکی از پر استرس‌ترین کارهای زندگی همه ماست. بسته بندی تک تک وسایل همزمان با آماده کردن ناهار، پیدا کردن یک وسیله خاص بین کارتن‌ها صبح روز بعد از اسباب کشی، هماهنگی با بنگاه، انتقال پول، نظافت منزل جدید، همه و همه باعث می‌شوند تا شرایط پیچیده‌تر شوند. با رزرو متخصص‌های اسباب کشی و باربری کاراجابز، می‌توانید شاهد جمع آوری، بسته بندی، انتقال و حتی باز شدن تمامی وسایل خود در مقصد باشید و با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 10 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…