قرص ماشین ظرفشویی و کاربرد آن در نظافت منزل

شاید شما هم تا حالا فکر می‌کردید که قرص‌های ماشین ظرفشویی را فقط می‌توان برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی به کار برد ولی این قرص‌ها کاربرد وسیع‌تری در تمیزکاری دارند. در این مقاله کاربردهای قرص ماشین ظرفشویی در نظافت و تمیزکاری منزل از تمیز کردن سرویس بهداشتی تا لباس‌های رنگ گرفته و … را بررسی خواهیم کرد.

لکه زدایی فنجان قهوه 

حتماً تعداد زیادی ماگ و یا فنجان دارید که از رنگ قهوه دچار لک شده اند. این لکه ها به راحتی از بین نمی‌رود و احساس می کنید که برای همیشه ماندگار هستند. اما قرص ماشین ظرفشویی و حل کردن آن داخل مقداری آب بعد از یک ساعت می تواند تمام این لکه ها را از بین ببرد؛ به شرطی که در نهایت آن را با آب داغ بشویید.

 

تمیز کردن سرویس بهداشتی 

کاربرد قرص ماشین ظرفشويي در نظافت منزل شامل تمیز کردن سرویس بهداشتی نیز می‌شود. پس اگر سنگ دستشویی منزلتان کثیف شده است و نمی‌دانید چگونه آن را تمیز کنید، ما برای شما یک راه‌حل فوق‌العاده داریم. برای این کار باید یکی از قرص‌های ظرفشویی را داخل سنگ توالت بیندازید. و اجازه دهید تا آن حل شود، سپس یک برس تمیز توالت را بردارید و شروع به تمیز کردن آن نماید.

 

تمیز کردن فر 

تمیز کردن سطوح داخلی و درب فر گاز یکی از معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند. قرص‌های ماشین ظرفشویی برای پاک کردن این سطوح به خوبی عمل می‌کنند، به خصوص برای برق انداختن قسمت زیرین اجاق گاز که به سختی تمیز می‌شود. یک قرص ماشین ظرفشویی را به مدت ۱۰ دقیقه در آب گرم حل کنید. دستکش بپوشید و شروع به مالیدن مخلوط روی نواحی کثیف کنید. سپس با اسفنج یا دستمال کاغذی داخل فر را تمیز کنید.

 

 

قرص ماشین ظرفشویی

براق کردن فلزات 

این ترفند روی فلزات ضد زنگ و مخصوصا قاشق، چنگال و سینک ظرفشویی به خوبی جواب می دهد. کافیست یک قرص را درون یک ظرف حاوی آب داغ حل کرده و فلزات را داخل آن قرار دهید. 24 ساعت به آن فرصت دهید تا فلزات جلوه ای براق و درخشان پیدا کنند.

 

تمیز کردن ماشین لباسشویی

بله درست متوجه شدید، تمیز کردن ماشین لباسشویی نیز یک کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت منزل است. شما می‌توانید به کمک قرص ماشین ظرفشویی کثیفی‌های موجود در ماشین لباسشویی و بوی بد ناشی از آن را از بین ببرید. برای این کار کافی است دو عدد قرص ماشین ظرفشویی یا (چهار عدد اگر ماشینی واقعاً کثیف یا بزرگ دارید) درون سطل آن بیندازید. و آن را روی دور تند بگذارید. شما می‌توانید با این کاربرد قرص ماشین ظرفشويی در نظافت منزل به‌راحتی بوی بد ماشین لباس‌شویتان را برطرف کنید.

 

رفع لکه های زرد لباس

 لباس‌های سفید اغلب پس از استفاده طولانی مدت، به خصوص در ناحیه زیر بغلشان رنگ زرد می‌گیرند. برای از بین بردن این لکه‌ها، می‌توانید یک قرص را در یک تشت با آب گرم حل کنید و لباس را در آب بیندازید.

کمی صبر کنید تا قرص حل شود و لباس‌ را با آن بشویید تا از شر زردی و لکه‌ها خلاص شوید. این قرص‌ها حتی لکه‌های قدیمی را به خوبی پاک کرده و لباس شما سفیدتر می‌شود.

 

شستشو سطل زباله 

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت منزل شامل خوش‌بو و تمیز کردن سطل زباله نیز می‌شوند. ساده‌ترین راه برای انجام این کار، این است که قوطی را با آب جوش پر کنید. سپس، یک قرص ماشین ظرفشویی را در آن بیندازید. و اجازه دهید تا ده دقیقه یا بیشتر در آن حل شود. سپس محتویات را بادقت از آن خارج و در صورت نیاز آن‌ها را پاک کنید.

 

 

قرص ماشین ظرفشویی

خدمات نظافت در محل کاراجابز شامل چه مواردی است؟

یکی از موارد مهم و اساسی برای حفظ بهداشت و تمیزی در هر محیط کاری و مسکونی خدمات نظافتی در محل است.  شرکت کاراجابز با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و تجربه کاری خود، خدمت نظافت محل را با کیفیت بالا و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.  در این خدمات، تمامی فضاهای اداری و مسکونی از جمله اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و سایر فضاهای مرتبط.  با استفاده از دستگاه‌های مدرن و مواد شوینده نظافت می‌شوند.  خدمات نظافتی شامل جمع‌آوری زباله، شستشو، جارو کردن، تمیز کردن میزها و صندلی‌ها و پاک کردن فضاهای مختلف است.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 10 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…