لیست کامل ارور مایکروفر ال جی

By آبان 21, 1402وبلاگ

اینکه داخل دستگاه ها و لوازم برقی خانگی چه می گذرد؛ همیشه از کاربر پوشیده بوده است. به همین دلیل تا کاربر به چشم خود مشکل دستگاه را نبیند هیچگاه نمی تواند قبل از بروز و جدی شدن مشکل، از آن پیشگیری کند. یکی از تکنولوژی هایی که بسیار به حفظ عملکرد مایکروفر و طولانی کردن عمر آن کمک کرده است؛ نمایش ارور مایکروفر ال جی بوده است. زیرا این کد های خطا قبل از حاد شدن مشکل ظاهر می شوند تا مصرف کننده فکری به حال آن کند و از فراگیر شدن و آسیب رساندن به سایر قسمت ها نیز جلوگیری نماید. اگر شما هم در آشپزخانه خود یکی از انواع مدل‌های مایکروفر ال جی را دارید با ما همراه باشید تا با ارورهای مایکروفر ال جی و راهکارهای رفع آن بیشتر آشنا شوید.

همچنین اگر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر مایکروفر و همچنین تعمیر اجاق گاز نیاز به مشاوره و خدمات دارید می‌توانید از طریق ثبت سفارش دراپلیکیشن کاراجابز، از متخصصان مشاوره دریافت کنید.

F-1

در صورت وجود مشکل در ترمیستور مایکروفر، این ارور نشان داده می‌شود. برای رفع این خطا دستگاه را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید و مجدد راه اندازی کنید. اگر مشکل پابرجا بود، باید ترمیستور و برد الکترونیکی بررسی و تعویض شود.

 

F-2

اگر ترمیستور خراب شده باشد و در حین فرایند پخت دچار اتصال کوتاه شود، این ارور نشان داده می شود. برای رفع خطا ابتدا دستگاه را از برق بکشید و مجدد راه اندازی کنید. در غیراینصورت باید ترمیستور و هیتر مورد بررسی قرار بگیرد.

 

F-3

این ارور نشان دهنده این است که بعد از پایان فرایند پخت و پز دمای مایکروفر پایین نیامده است که ممکن است ترمیستور دستگاه خراب شده باشد. برای رفع مشکل باید سیم‌کشی قطعات داخلی، برد و ترمیستور بررسی شود.

 

F-4

در صورت خرابی و وجود مشکل در سیستم رطوبت سنج و کوک، این ارور نشان داده می‌شود. برای رفع خطا ابتدا دستگاه را ریست کنید. اگر مشکل برطرف نشد، باید سنسور و برد الکترونیکی چک شود.

 

F-11

این ارور نشان می‌دهد که خطای ارتباطی میان برد و موتور اینورتر در مایکروفر ال جی رخ داده است. برای برطرف کردن این خطا، اتصالات و سیم‌کشی دستگاه را بررسی کنید.

 

F-16

این خطا به‌دلیل وجود مشکل در موتور فن در ارور های مایکروفر ال جی رخ می‌دهد. برای برطرف کردن این مشکل، بهتر است توسط تکنسین دستگاه بررسی شود.

 

F-17

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که سنسور دمایی موتور اینورتر دچار مشکل شده باشد.

 

F-19

اگر محافظ اینورتر Vdc دستگاه خراب شده باشد، این خطا نمایش داده می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، بهتر است از یک تکنسین راهنمایی بگیرید.

 

E-01

این ارور نشان دهنده این است که ترمیستور دچار اتصال کوتاه شده است.

 

E-02

این ارور نشان می‌دهد که دمای مایکروفر به دمای مورد نظر نرسیده است. برای برطرف کردن این مشکل، ترمیستور و سیستم حرارتی دستگاه را بررسی کنید.

 

E-03

این ارور نشان می‌دهد که دمای مایکروفر به‌دلیل خرابی ترمیستور و هیتر، بیش از حد بالا رفته است و باید این قطعات دستگاه را بررسی و در صورت خرابی تعویض کنید.

 

E-05

در صورت خرابی هیتر در مایکروفر، این ارور ماکروفر ال جی نمایش داده می‌شود.

 

E-10

اگر کلیدهای مایکروفر گیر کرده باشند یا خراب شده باشند، این ارور نمایش داده می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، باید کلیدهای دستگاه را بررسی کنید و در صورت لزوم، تعمیر یا تعویض کنید.

 

کاراجابز در راستای رفع نیازهای روزمره شما، سرویس نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی برقی را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تعمیرات به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌تان را ثبت کنید و از تعمیرکاران مجرب ما برای نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی برقی خود استفاده کنید.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 11 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…