رایج ترین کد خطاهای لباسشویی ال جی

By مهر 30, 1402وبلاگ

کد خطا یا ارور لباسشویی ال جی در واقع نوعی هشدار است. و به شما می‌گوید دستگاه شما دچار نقص فنی شده. و باید سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید. به طور کلی ارورهای ماشین لباسشویی ال جی را می‌توان در دو دسته قرار داد: دسته اول ارورهایی است که به خاطر اشتباهات استفاده کننده از لباسشویی (مثل نبستن درست درب لباسشویی) رخ می‌دهند. دسته دوم هم به اشکالاتی مربوط می‌شود که به خاطر نقص فنی در لباسشویی نمایش داده می‌شود. وقتی اشکالاتی از قبیل دسته دوم رخ می‌دهد، رفع آنها به تخصص و دانش فنی در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیاز دارد. بنابراین اگر در این زمینه هیچ گونه تجربه، دانش و تخصص فنی ندارید، به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که شخصا اقدام به تعمیر دستگاه کنید. چرا که ممکن است هم به خودتان و هم به لباسشویی آسیب جدی برسانید.

در ادامه ارورهای لباسشویی ال جی را که در مدل‌های دارای نمایشگر ظاهر می‌شوند، برای شما قرار داده‌ایم. این خطاهای لباسشویی ال جی در مدل‌های مختلف یکسان‌اند. یعنی به طور مثال بروز ارور ue در ماشین لباسشویی ال جی 7، 8 یا 9 کیلو دلایل یکسان و درنتیجه راه حل های یکسانی دارد.

کد خطا TE

از علت های ظاهر شدن این خطا می توان به مشکل در قسمت های سنسور، هیتر، المنت اشاره کرد.

کد خطا FE

در صورت ترک برداشتن لوله شیر آب ورودی و یا سرریز کردن شیر آب تخلیه با کد خطا FE رو به رو خواهید شد.

کد خطا PE

حجم آب از حد مجاز بالاتر رفته و سنسور قادر به تشخصی مقدار حجم آب نیست. همچنین امکان سرریز شدن وجود دارد.

کد خطا LE

 منظور از این ارور، قفل شدن موتور گردان لباسشویی است. یا ممکن است سیمی کشی که به موتور دستگاه وصل شده، دچار اتصالی شده باشد.

کد خطا EE

این ارور نشان دهنده مشکل در قسمت برد اصلی دستگاه است که با مواجه شدن با این ارور باید به فکر تعویض و یا تعمیر برد اصلی دستگاه باشید.

 

لباسشویی ال جی

کد خطا PF

کد خطا PF در کل مربوط به جریان برق ورودی به دستگاه است. اگر شدت جریان برق بسیار کم باشد و یا برعکس شدت جریان خیلی زیاد باشد. با این کد خطا مواجه خواهید شد.

کد خطا CE

این خطا می تواند هر نشان دهنده هر مشکلی در ماشین لباس شویی باشد. برای رفع این ارور بهتر است لباس شویی را به مدت چند دقیقه از برق بکشید. و مجدد راه اندازی کنید.

کد خطا CD

بعد از اینکه کار چرخه خشک کن لباسشویی تمام شد، این ارور نمایش داده می شد.

کد خطا CL

این ارور به معنی فعال بودن قفل کودک است.

کد خطا SE

با مشاهده این ارور بایدمتوجه شوید که موتور دستگاه دچار ایراد شده است.

خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی در محل کاراجابز شامل چه مواردی است؟

شرکت کاراجابز یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی است که خدمات تعمیر لباسشویی در محل را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، قادر است تمامی مشکلات و خرابی های لباسشویی را در کمترین زمان ممکن رفع کند. شرکت کاراجابز علاوه بر خدمات تعمیر لباسشویی و سرویس دوره ای در محل، خدمات مشاوره و نگهداری نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل مشاوره در خصوص نحوه استفاده از لباسشویی و نگهداری و تمیز کردن آن می باشد. با توجه به تجربه و دانش فنی کارشناسان، مشتریان می توانند در استفاده بهینه از لباسشویی خود راهنمایی شوند و روش های صحیح نگهداری و تمیز کردن لباسشویی را یاد بگیرند.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 10 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…