4 مدل از بهترین انواع کفپوش‌ سرویس بهداشتی

By مهر 19, 1402وبلاگ

یکی از بخش‌های مهم ساختمان سرویس بهداشتی است که به‌دلیل وجود رطوبت در این قسمت، انتخاب و نصب کفپوش مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. امروزه انواع کفپوش سرویس بهداشتی با متریال‌های مختلف موجود است. که بنابه سلیقه و متناسب با بودجه خود می‌توانید تهیه و نصب کنید. انتخاب شما هر نوع کفپوشی که باشد، روش حفظ و نگهداری خاص خود را دارد؛ بنابراین بهتر است قبل از آنکه کفپوش سرویس بهداشتی را انتخاب کنید از ویژگی‌های آن مطلع شوید.

با مطالعه این مطلب با انواع کفپوش سرویس بهداشتی مدرن و کاربردی َآشنا می‌شوید و بدون شک می‌توانید مناسب‌ترین کفپوش سرویس بهداشتی را انتخاب نمایید.

کفپوش چوبی

یکی از بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی، چوب طبیعی است. از آنجایی که چوب خاصیت جذب آب بالایی دارد، خیلی سریع می‌تواند آب و رطوبت محیط را به خود بگیرد. البته باید دقت داشته باشیم که این خاصیت باعث می‌شود به مرور زمان چوب کفپوش شما پوسیده هم شود. در هنگام تهیه چنین کفپوش‌هایی به هزینه تعمیر یا تعویض آنها نیز توجه داشته باشید. نکته مهم دیگر در رابطه با کفپوش‌های چوبی، عایق بودن مناسب کف سرویس است. برای جلوگیری از انتقال آب به لایه‌های زیرین و طبقه‌های پایین‌تر، عایق‌بندی سرویس بهداشتی اهمیت بالایی دارد.

 

کفپوش سنگ طبیعی

دوام و جذابیت سنگ های طبیعی همیشه فضای تجملاتی را ایجاد می‌کند. اما گران قیمت است و البته کاملا ضد آب نیستند. سنگ های نرم مانند تراورتن و سنگ آهک هر دو سال یک بار باید دوباره آب بندی شوند، در حالی که سنگ‌های سخت تر مانند سنگ مرمر و گرانیت می توانند تا پنج سال بدون نیاز به آب بندی دوام بیاورند. مانند سفال و سرامیک ، سنگ در لمس کردن حس سرما به ما می‌دهد اما این مشکل را میتوان با گرمایش کف برطرف کرد. همچنین مثل کاشی و سرامیک، جنسی است که بسیار لغزنده است. سنگی را انتخاب کنید که به جای براق بودن دارای نا همواری های طبیعی باشد یا با سند بلاست (قابلیت اصطکاک بالایی با سطح) داشته باشند.

 

کفپوش پی وی سی

pvc همان پلاستیک خودمانی است که به کفپوش وینیل هم شهرت دارد. جنس این محصول از مواد مصنوعی است. پس یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع کفپوش سرویس بهداشتی می باشد. این کفپوش در برابر آب و رطوبت دچار آسیب نمی شود. وینیل هرگز نمی پوسد، زنگ نمی زند، متورم نمی شود و… . محصولات پی وی سی ضد باکتری، قارچ و کپک هستند و طول عمر بالایی دارند. هزینه نصب کف پوش pvc در مقایسه با کفپوش های چوبی بسیار کمتر است. از هر جنبه ای که به موضوع نگاه کنید این کفپوش لاستیکی نقص ندارد.

 

کفپوش سرامیکی

کاشی های سرامیکی به دلیل ضد آب بودن ظاهر زیبایی که دارند. و مقرون به صرفه بودن در سراسر جهان به شکل وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک‌ها دارای تنوع بسیاری در رنگ، طرح، ضخامت و اندازه هستند. با استفاده از سرامیک در کفپوش سرویس بهداشتی می‌توانید فضای مکان را تغییر داده و طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی را به کار ببرید. در سرویس بهداشتی های کوچک می‌توانید از سرامیک‌هایی با طرح ها خاص استفاده کنید. و به فضا عمق و وسعت بیشتری ببخشید. هم چنین با سرامیک‌هایی که دارای ظاهر سنگ هستند نیز می توانید سبک هایی مانند کانتری و یا روستیک را در سرویس بهداشتی خود به نمایش بگذارید.

 

  بیشتر بخوانید: اجرای پارکت و کفپوش

کاراجابز به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب پارکت، خدمات دیگری از جمله تعمیر پارکت نیز در بخش خدمات کفپوش ارائه می دهد. کاراجابز با داشتن افراد متخصص و حرفه‌ای، استفاده از تجهیزات مناسب، مقرون به صرفه بودن و دسترسی آسان میتواند بهترین خدمات اجرای پارکت را با بالاترین کیفیت ومناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

وبسایت و اپلیکیشن کاراجابز به شما کمک می‌کند بی‌نیاز به جستجوی مختلف و تماس‌های تلفنی متعدد، با مشخص کردن محل ، روز و ساعت، دریافت خدمات مختلف با قیمت ثابت را تجربه کنید! کاراجابز در تمام مراحل کنار شماست. قیمت خدمات همانیست که در اپلیکیشن می‌بینید و تایید می‌کنید. این قیمت ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. خبری از انعام و درخواست مبلغ اضافه نیست و تمامی خدمات با دقت و ظرافت تمام انجام خواهد شد.

مقاله های پربازدید سایت کارا :

سرویس کولر آبی را خودتان انجام دهید

| وبلاگ | No Comments
چرا سرویس کولر آبی مهم است؟ هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه…

انواع کاشی و سرامیک و نکات مهم کاشی ‌و سرامیک‌ کاری

| وبلاگ | No Comments
امروزه در کارهای ساختمان از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. که دارای سبک طرح‌های جدیدی است. استفاده از انواع کاشی و سرامیک امروزه در داخل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…

تمیز کردن کولر آبی در 6 مرحله

| وبلاگ | 10 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…

4 روش برای رفع زردی وسایل برقی سفید

| وبلاگ | 56 Comments
با نصب و عضویت در اپلیکیشن کارایاب می‌توانید اقدام به ثبت سفارش خدمات سفره آرایی، آشپزی در منزل شما، پیشخدمت و پذیرایی در منزل و بیش از ۱۲۰ خدمت دیگر…